Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου 2017

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015 Αμφιθέατρο OTEAcademy

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

8:30 - 9:00

Εγγραφές - Καφές

9:00 - 9:20

Παρουσίαση συνεδρίου, συντονισμός: Δρ. Γιάννης Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος, JMK Ltd

Χαιρετισμός: Λάμπρος Γιαννούχος, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας

Χαιρετισμός: Ιωάννης Αργυράκος, Προϊστάμενος Πωλήσεων, OTEAcademy

9:20 - 9:40
Keynote speaker

"To μέλι της μέλισσας γίνεται μέλι σας"

Γιώργος Πίττας, Διευθύνων Σύμβουλος, Μελισσοκομική Εταιρεία "Αττική" Αλέξανδρος Πίττας ΑΕΒΕ

Πώς ένα πολύτιμο προϊόν αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία για τον πελάτη, μέσα από την από επικοινωνία και την από κοινού δράση για την ανάδειξή του.

Πρώτη Ενότητα: Θεωρητικές προσεγγίσεις του νέου ρόλου των πωλήσεων
9:40 - 10:25
Keynote Speaker

"Sales 2020: From Selling to Co-Creating"

Regis Lemmens, Founder, Sales Cubes, Sales Performance Management Expert

Πώς θα καταφέρετε, στην εποχή της παγκοσμιοποιημένης, διαδικτυακά συνδεδεμένης και καλά πληροφορημένης αγοράς, να προσανατολίσετε τους πωλητές σας στη συν-δημιουργία με τους πελάτες λύσεων προστιθέμενης αξίας.

10:25 - 10:30

Q&A

10:30 - 10:50

"Let's tango"

Ισιδώρα Καραδημητρίου, Business & Mind Trainer, Motivational speaker και NLP Coach, ιδιοκτήτρια, Reframe

Πώς η εξέλιξη ανατρέπει την κλασική διαδικασία πωλήσεων και πώς, μέσω ενός πελατοκεντρικού μοτίβου επικοινωνίας, μπορεί να καλυφθεί η ανάγκη για συνδυασμένη δράση, συν-εργία και συν-εργασία, με εξαιρετικά αποτελέσματα

10:50 - 10:55

Q&A

10:55 - 11:25
Keynote speaker

"Two different people with the exact same name taught me all I know about sales!"

Michael R. Virardi, Υποκινητής Ανθρωπίνου Δυναμικού & Συγγραφέας

Με την πίστη πως κερδίζουμε πρώτα την καρδιά και μετά το μυαλό των ανθρώπων, παρουσιάζονται ορισμένα βασικά βήματα που απαιτούνται για να μετατραπεί μια συναλλαγή σε αλληλεπίδραση (turning a transaction into an interaction).

11:25 - 11:30

Q&A

11:30 - 12:00

Διάλειμμα - καφές

12:00 - 12:45

"Champaign results on a... beer budget"

Steve Clarke, Sales Mentor, Author, Inspirational Business Speaker

Από έναν επιχειρηματία που εγκατέλειψε την πολύ επιτυχημένη δική του εταιρεία για να ακολουθήσει το πάθος του, τις πωλήσεις, παρουσιάζονται πρακτικές οδηγίες και τεχνικές για χαμηλού κόστους πρωτοβουλίες, που αυξάνουν τις πωλήσεις και τα κέρδη, ακόμη και σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.

12:45 - 12:50

Q&A

Δεύτερη Ενότητα: Πρακτικές λύσεις, εφαρμογές & αποτελέσματα
12:50 - 13:05

"Mission: 'Value Based Health Care Services Delivery', enabled by Entersoft Integrated Business Software"

Νικόλαος X. Ιωσήφ, Εμπορικός Διευθυντής, Συνεταιρισμός MEDISYN

Η υλοποίηση των εμπορικών και στρατηγικών στόχων της MEDISYN με τη χρήση της τεχνολογίας και των διαχρονικά σύγχρονων και ενοποιημένων εφαρμογών της Entersoft

13:05 - 13:10

Q&A

13:10 - 13:20

"Discover how to improve your sales performance with Salesforce.com"

Ανδρέας Αναγνωστόπουλος, Principal Consultant, Presales & Implementation, NetU Hellas AE

13:20 -13:25

Q&A

13:25 - 13:35

"Sales Force Effectiveness: Λύσεις για να εξασφαλίστε τη μέγιστη απόδοση της Ομάδας Πωλήσεών σας!"

Μάριος Σίνας, Εμπορικός Διευθυντής, REGATE AE

Η βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των Ομάδων Πωλήσεων είναι πλέον επιτακτική ανάγκη. Γνωρίστε πώς οι σύγχρονες φορητές λύσεις πληροφορικής (Enterprise Mobility) μπορούν να έχουν άμεση εφαρμογή στον καθημερινό σας αγώνα και να σας προσφέρουν το πλεονέκτημα να μετατρέψετε τους Πωλητές σας στην Dream Team που πάντα ονειρευόσασταν, επιτυγχάνοντας έτσι με ασφάλεια τους στρατηγικούς σας στόχους ανάπτυξης!

13:35 - 13:40

Q&A

13:40 - 13:50

"Distribution Channel Monitoring: The day after"

Νίκος Σαχίνης, Εμπορικός Διευθυντής, Retail@Link

Νέοι, πιο αποτελεσματικοί τρόποι για τη συλλογή δεδομένων πωλήσεων από όλο το δίκτυο, χωρίς manual διαδικασίες & υπερβολικά κόστη

13:50 - 13:55

Q&A

13:55 - 14:40

Γεύμα

Τρίτη Ενότητα: Υλοποίηση νέων ιδεών για την ανάπτυξη των πωλήσεων στην ελληνική αγορά
14:40 - 14:50

"Farmers Republic: Παντοπωλείο, e-shop, διανομή κατ' οίκον από την πρώτη Αγορά Παραγωγών στη χώρα μας"

Δημήτρης Κουτσολιούτσος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Farmers Republic

Μια νέα αντίληψη «Βιολογικής Αγοράς Παραγωγών». Με το παντοπωλείο και το e-shop του, εξασφαλίζει στους καταναλωτές πιστοποιημένα βιολογικά και ολοκληρωμένης διαχείρισης παραδοσιακά προϊόντα, και στους παραγωγούς πώληση σε άμεση επαφή με τους καταναλωτές, και προϋποθέσεις ανάπτυξης.

14:50 - 14:55

Q&A

14:55 - 15:05

"360 Training"

Γιάννης Κεχαγιάς, Σύμβουλος Διοίκησης, Β. Καυκάς ΑΕ

Η έλλειψη μιας ολιστικής-συστημικής προσέγγισης στην εκπαίδευση δίνει την απάντηση στο γιατί η εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί να μην δώσει τα αποτελέσματα που προσδοκά η επιχείρηση. Η αναθεώρηση της συμμετοχής του management και της φιλοσοφίας εκπαίδευσης είναι η μόνη λύση.

15:05 - 15:10

Q&A

15:10 - 15:20

"Ο σύγχρονος πωλητής. Από "πλασιέ"... επιστήμονας!"

Κώστας Πρωτονοτάριος, Area Sales Manager, Iκτίνος Ελλάς AE

Η οπτική για τον ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο των τμημάτων πωλήσεων στις σύγχρονες εταιρείες, από τον «Πωλητή της Χρονιάς 2014» (βραβεία ΙΠΕ) και ο τρόπος με τον οποίο η Ικτίνος έχει καταφέρει να αντεπεξέλθει στη δύσκολη συγκυρία των τελευταίων ετών.

15:20 - 15:25

Q&A

15:25 - 15:35

"Windomonitoring tool"

Ιωάννης Μαραγκουδάκης, Prepaid Senior Sales Manager, Wind Hellas Τηλεπικοινωνίες ΑΕΒΕ

Μια πρωτοποριακή on-line εφαρμογή (www.windprepaidmonitoring.gr) που προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο αλλά και καλύτερη αξιολόγηση των ομάδων προώθησης καρτοκινητής, εύκολα προσβάσιμη από παντού.

15:35 - 15:40

Q&A

15:40 - 15:50

«Κερδίζοντας σε ένα μεταβαλλόμενο εμπορικό περιβάλλον»

Νίκος Καλημέρης, National Sales Manager Καταναλωτικών Προϊόντων, Γρ. Σαράντης ΑΒΕΕ

15:50 - 15:55

Q&A

15:55 - 16:05

"Έξυπνα-γρήγορα-εύκολα με ένα click. 1 πλατφόρμα ...1000άδες online γραφεία!"

Κρινάνθη Ιωαννίδου, Online Manager, Oriflame Hellas

Oriflame Online Υπηρεσίες: Μία εταιρική πλατφόρμα με Καινοτόμες και Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που καλύπτουν παράλληλα τις ανάγκες πολλαπλών target groups: καταναλωτές, μέλη, Oriflame ανεξάρτητους επιχειρηματίες και media.

16:05 - 16:10

Q&A

16:10 - 16:20

"The S.A.N.I. Effect on International Digital Marketing"

Αναστάσιος Σπανίδης, CEO, Generation Y, International Interactive Agency

Δείτε πώς μπορείτε να πολλαπλασιάσετε την αξία του κεφαλαίου που τοποθετείτε στο digital marketing, χωρίς αυτό να αλλάζει όγκο. Από τη θεωρία στην πράξη και από την πράξη στο αποτέλεσμα.

16:20 - 16:25

Q&A

16:25 - 16:35

"Timimas.gr: Ο κόσμος του σουπερμάρκετ σε μια πλατφόρμα! Τα προϊόντα και τα καταστήματα πιο κοντά στον καταναλωτή από ποτέ"

Σοφία Βλάχου, Marketing Manager, Τimimas.gr

Μια υπηρεσία, το www.timimas.gr, που δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρήματα, ενώ παράλληλα παράγει γνώση, η οποία αξιοποιείται για να γίνει το ταξίδι της αγοράς ακόμη πιο ενδιαφέρον για τους πελάτες, αλλά και εργαλεία και λύσεις για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων προϊόντων και καταστημάτων.

16:35 - 16:40

Q&A

16:40 - 16:50

"e-συμβουλές πωλήσεων από Spiti"

Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed

Πώς μία παραδοσιακή επιχείρηση έγινε το μεγαλύτερο eshop λευκών ειδών στην Ελλάδα (spitishop.gr). Οι διαφορές της κλασικής από την ηλεκτρονική πώληση, τα κρίσιμα σημεία επιτυχίας, τα διαφορετικά στάδια ωριμότητας της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

16:50 - 16:55

Q&A

16:55 - 17:05

"yellowday: μια σύγχρονη πλατφόρμα αγορών σε μηχανισμούς gamification και αιχμή του δόρατος το κινητό"

Γιώργος Γαβριήλ, UX & Loyalty Senior Manager, Piraeus Bank

Το yellowday είναι μια σύγχρονη πλατφόρμα που φιλοδοξεί να φέρει κοντά καταναλωτές και επιχειρήσεις δημιουργώντας μια σύγχρονη web 3.0 εμπειρία αγορών για τους χρήστες με χρήση σύγχρονων πρακτικών, όπως το gamification, αλλά και δίνοντας τη δυνατότητα στους εμπόρους να προσεγγίσουν ειδικά κοινά με στοχευμένο και relevant τρόπο.

17:05 - 17:10

Q&A

17:10 - 17:20

Δρ. Γιάννης Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος, JMK Ltd

Σύνοψη των σημαντικότερων συμπερασμάτων που προέκυψαν από τις ομιλίες. Γενικές, χρηστικές κατευθύνσεις για ανάπτυξη πωλήσεων.

Το πρόγραμμα είναι υπό διαμόρφωση. Παρακαλώ επιστρέψτε και ενημερωθείτε για νέους ομιλητές και θεματολογία.

  • ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
  • ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ